Vem kan slå Filip och Fredrik?

Sitter och tittar på Filip och Fredrik. Väääldigt spännande! Är även en liten kamp här hemma... Micke hejar på Filip & Fredrik och jag hejar Håkan! Så får se vem som vinner ;)

Imorgon ska det tvättas, 7.00. usch o fy. Men när jag är klar ska jag unna mig en runda på stan. Ska köpa en fin mapp till skolan, och titta på lite annat hinner jag ju med också!
På kvällen blir det kräftskiva! Ska bli gott och roligt! =)

Jag ska få LP-skivor av pappa! Måste testa en grej... kan visa om det funkar =P
God natt på er!


Kommentarer
Postat av: Maria

Håkan är en töööööönt! Klart man hejade på filip&fredrik

2008-09-12 @ 10:11:00
URL: http://annelimariabrodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0