Fort fort

Oh vad glad man blir i det här underbara väder! =) Fredag idag med, det gör mig också glad!

Fast helgen kommer bli jobbig, ingen lugn och ro här inte... Precis hela helgen ska jag repa och spela konsert, i Valsverket + Karlstad. Kommer bli roligt, men jobbigt.
Nästa helg därimot längtar jag till, är lång helg då. Ledig fredag till måndag!

Har även kommit fram till att det händer något bra nästan varje helg fram till avslutningen nu..
Denna helg är det konserter, nästa helg är de påsk, v. 17 fyller jag år, v 18 är det Valborg + Carro fyller år, v 19 åker jag och Elin till Sthlm, v. 21 är det långhelg med Kristihimmelsfärd, v. 22 ska projektet in och familjen åker till Göteborg, v.23 slutar min kurs och veckan efter det tar Elin, Martin, Madde och Johan studenten.
Våren kommer gå fort har jag en känsla av...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0