Fredag!

Idag har varit en rolig dag på "jobbet". Har suttit i Paint.Net och gjort fina knappar til vår applikation, och filat lite på gränssnittet. Ser fint ut nu måste jag säga!
Har fortsatt att göra lite knappar i photoshop nu hemma.. så får vi se sen vilken vi väljer.
Var även på IT-rekryteringsdag på arbetsförmedlingen. Pratade med en del företag och fick visitkort. Inga som anställde nyexade nu, men kanske till hösten. Får hoppas på det!
Så har jag även anmält mig till masterprogrammet eGoverment på universitetet till hösten, som en backup ifall jag inte får jobb.. börjar nästan ställa in mig på det nu..=/ Men då har jag ju i alla fall något att ägna mig åt, för har absolut ingen lust att bara gå omkring hemma och göra noll.


Ikväll blir det lite festligt! Några tjejer kommer hit. Blir fört lite tacos, och sedan åker vi in till Kristinehamn och spelar bowling. Ska bli riktigt roligt! Inte ofta man hittar på nått annorlunda, så de ska bli kul =)
Nu ska jag fixa lite innan gästerna kommer!
Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0