Hurra!

För idag är ingen vanlig dag, nej det är Saras födelsedag, hurra hurra hurra!

Gårdagen bjöd på tjejkväll! Moa, Elin, Lisa och Marre var hemma hos mig och åt tacos. Sedan åkte vi in till Kristinehamn och discobowlade! Jag vann första serien, sen gick det utför och jag kom näst sist..=P Marre vann med jättemycket poäng med Elin tätt i hälarna. Roligt att spela bowling, man gör det så himla sällan. Och jag fick visa legg fast jag drack cola, hehe, så jag har ju inte åldrats i ansiktet iaf ;P
Efter bowlingen drog sig Marre och Lisa tillbaka, och jag, Moa och Elin cyklade ner till Red Brick. Blev en intressant cykeltur.. även fast jag bara druckit cola måste jag ha vinglat mest den kvällen! Skjutsa på cykel är inte min grej.. hehe
Kom fram till slut i alla fall... där blev jag bjuden på drink av Moa och vi skålade in födelsedagen. Micke, Erik och Niclas kom förbi också, och en hel del andra. Blev även bjuden på en drink av en främmande man som tyckte det var bra att jag fyllde år!
Det var en fantastiskt rolig kväll! Mer kunde jag inte ha önskat mig.
Synd att det är ett år kvar till nästa gång jag fyller... Men får väl kanske dra ihop nått när jag fyller 22 och ett halvt! ;P

Har precis vaknat.. Micke stack iväg till Daniel och ska fixa med ved. Fick present på sängen innan han åkte. Fick fyra stycken KostaBoda Mine-glas!! Erkänner, jag är bortskämd!
Ska frächa till mig lite, så ska jag cykla hem till mamma och pappa och ordna inför kalaset vi ska ha för mig och pappa ikväll. Kanske hinner sola lite med i det underbara vädret.

Ha en underbar dag, för det ska jag ha!




(Ska försöka tigga till mig de andras bilder med!)

Tack tjejer för den bästa födelsedagen jag kunde fått!!!

Kommentarer
Postat av: moa

Efter din livsfarliga cykeltur har jag ett stort blåmärke på benet ! :P

2009-04-25 @ 14:03:36
URL: http://m0a.blogg.se/
Postat av: Anonym

grattis igen gumman! O tack för igår! Riktigt trevligt :D

2009-04-25 @ 14:47:09
Postat av: Elin

Grattis! :)

2009-04-25 @ 15:12:23
URL: http://pepplas.blogspot.com
Postat av: Denmadde

Åhh! Grattis i efterskott :D

2009-05-08 @ 23:25:13
URL: http://denmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0