Löparplaner

Vart tog det supervarma vädret vägen!? Vet iofs inte hur det är just nu, men i morse var det minusgader... Jag hade ju hoppats på sådär 10 + eller så. Men icke! ;P
Har lunch just nu... (så i inte tror jag segar på jobbet.. haha). Håller på med opposition som vi ska ha på onsdag. Riktigt klurigt att sätta sig in i nån annans projekt på bara en dag. Kommer nog inte bli så jättedjuptgående. Får göra vad vi hinner. Arvi har även jobbat med Flash, och det kan jag verkligen ingenting om.. så får se hur detta ska gå..=S

Idag ska jag och Micke förhoppningsvis iväg och köpa löparkskor till Micke. VI ska nämligen bli hurtiga och börja springa! Köpa skor är en bra bit på väg.. så får vi se om det leder till någon löpning bara.. hehe Men det är förhoppningen i alla fall! Återkommer om hur det går.

Nej nu ska jag fortsätta skriva på oppositionen.
Ha en trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: Maria

låter spännande med löpningen:)

2009-04-20 @ 21:58:29
URL: http://annelimariabrodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0