Första april

Halva veckan har gått, det är onsdag, och första april.
Har redan hunnit bli lurad. Av Karlskoga tidning.
De skrev en artikel om att de skulle riva det nybyggda shoppingcentret för att de hittat arkeologiska fynd på platsen... Jag blev såklart upprörd..och berättade för Micke så fort han kommit upp.
Han tittade på mig och förlarade att det var första april idag, och skrattade åt mig =P
Jaja, jag ÄR lättlurad, jag vet!


Intervjun igår gick bra. Det var ganska avslappnat och han verkade positiv. Men man vet ju aldrig. Ska i alla fall på en till intervju. Han tyckte att en tjänst i Service desk skulle passa mig bra, som inte riktigt vet vad jag vill.. Inte helt klar med vad det innebär. Men är öppen för alla förslag som leder till jobb!

Igår var Elin och Moa hemma. Elin klippte mig och Micke, färgade mitt hår och tog ur Moas löshår. Så nu är vi alla snygga igen ^^ Trevligt med lite besök.


Har ni blivit lurade idag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0