Madagaskar

Har just kommit hem från en snabbrunda på loppisen i Nobelhallen. Carros familj hade ett bord där, Micke stödde med att köpa en svart hatt med guldmönster på... Tanken var ju god. =P
Snart ska jag iväg på en förelsning om Förintelsen, ska bli väldigt intressant. Sen ska jag cykla hem till pappa och byta bort dubbdäcket på cyckeln. Får se vad de kan bli ikväll.. Nått förslag nån?

Igår efter jobbet kom Micke, Micke och Carro till Örebro för lite shopping. Innan de kom hann jag in på Lindex och hittade en blommig topp och en vit sommarkofta för "ta två betala en", perfekt =) Sen blev de lite presentköp, mest för Carro. Jag köpte jättefina muffinsformar med blommor på som jag ska ha till kalaset! Sen blev de inte mycket mer köpt.. måste spara till sthlm resan! Micke köpte dock ett "laserpistol-set" som han och Micke hade väldigt roligt med sen iaf.. hehe.


Har fått låna Madagaskar 2 =D Måste se..!!!!


Kommentarer
Postat av: Miscela

SV: Ja det är verkligen helt sjukt... att filer kan ha större värde än ett människoliv...

2009-04-18 @ 13:35:52
URL: http://miscela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0