Weekend update

Igår var jag och mamma i Nora på marken.
Första gången på väldigt länge jag var där. Minns knappt senaste gången. Var väldigt mysigt där, många fina gamla hus, kullersten, ånglok m.m. Annars brukar vi alltid åka till filipstamarken som är mycket större. Men mamma jobbar nästa helg så då fick det bli Nora istället. Hittade lite grann i alla fall, köpte strumpor, marknadsgodis m.m.

Lördagskvällen blev lugn, kollade på film och åt godis =)
Idag var vi uppe till Karlsdal, då Micke skulle hjälpa till att få i sin pappas båt. Blev även bjudna på enchiladas, gott! Sedan åkte vi hem till mamma och pappa en sväng, hämtade filmer och pumpade dem lite på karibien info.
Så ikväll blir det att kolla på Wallander- filmen vi lånade!

Imorgon drar första riktiga skolveckan igång! Var ute med nya klassen i fredags, riktigt roligt! Började med tacos i deras korridor, sen åkte vi hem till mig för förfest med Guitarr Hero. Senare gick vi ner mot statt där The Poodles spelade, var dock inte så mycket folk, men roligt ändå! Får göras om =)


Nu ska jag äta hemmagjord äppelkräm som jag fått av mamma och slappa framför tv:n!
Trevlig fortsatt kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0