Stockholm??

Vad ska alla till Stokholm och göra i höst!?!?
Jag och Linda har suttit och försökt få ihop en helg vi, Catrine och Madde kan åka iväg på en weekend. Tänkte boka via Coop, men det finns inte ett rum ledigt i centrala stokholm under hela hösten! Så nu har vi börjat leta på Hotels.com istället och hoppas på bättre tur där! Skulle vara så kul att komma iväg på en weekend med caféer, storstadskänsla, shopping, hotellfrukost, restauranger och allt annat som Stockholm innebär!

Idag började vi nästan med lektioner. Fick lära oss lite grunder i två program och fick fota lite till nått vi skulle göra imorgon.
Nästa vecka ska vi börja med ett projekt då musikerna ska göra en visa av en dikt, och vi ska fota och redigera ett passande bildspel. Ska bli ganska roligt, och ett bra startprojekt inte alltför avancerat.
Igår fick vi välja "Skapande ämne". Fick prova på 4 olika saker av bl a sång, bild, tenntråd, tälja i trä, textil, stavgång, självförsvar, keramik och slagverk.
Jag valde tenntrådsarbete. Vilket innebär att göra t ex smycken av tenntråd.
Får se om jag får det eller mina andrahandsval som är textil och stavgång =P
Typ sånna här ni vet:
 
Nu ska jag kila ner till affären och handla till tacos!
Blir tacos imorgon med, då ska jag till internaten och ha taco-kväll med klassen =)
Trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: elin

jag ska på opera :) har du kollat hotel scandic plaza?:) pusss

2009-08-28 @ 09:31:36
URL: http://frisorelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0