Ny dator

Jag har en ny dator!!!
Eller nu ljuger jag. Men den känns som ny! Hela datorn är formaterad, poff - borta! Nytt operativsystem är installerat - Windows 7, och nytt antivirus installerat. Kanoners!
Datorn känns redan snabbare och finare. =)

Dock nu i efterhand kommer jag på att jag kanske borde ha kollat upp så jag vet vart alla skivor är med de program jag ska installera...
Den enda skivan jag hittat är photoshop... Så nu står jag utan Office och iTunes. Det är hitills de program jag kommer på att jag behöver.. Kommer väl snart på mer.
Har letat överallt efter min iTunes skiva. Eller fick man ingen skiva? Ska man ladda hem det från sidan? Kommer inte ihåg hur jag gjorde... ? Bra minne... not.




update! iTunes laddas hem från apple.com! Fantastiskt. Ett problem mindre.

Nu ska jag bara ladda hem Spotify med så är jag on track igen =D




Snart blir jag upphämtad av Micke och Carro, ska till Örebro på en liten tur. Carro skulle kolla efter bikini. De ska nämligen till Thailand. Är inte avundsjuk alls. Nej då... Inte inte inte!
Så måste passa på att umgås med dem nu innan de drar iväg. Ska ha lite hemmamys hos dem ikväll med! Kommer sakna dom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0