Klassfest

Måndag idag. Trött och sliten efter helgen. Är hemma hos mamma och pappa och tvättar lite efter helgens bravader...
Helgen var i stor sett bra! I fredags var jag hos Emma, Ingrid, Charlie c/o och kollade på Idol och spelade kort. Slutade med att vi satt inne på Ingrids rum och lyssande på Spotify natten lång.. Mys!
Lördagen började tidigt med att städa inför gästerna.
Tjejerna kom redan halv tre, laddade upp med lite Lips medan vi gjorde oss iordning och lagade middag. Lyxade till det med fläskfilégryta och rödvin =)
Senare på kvällen dök resten upp och festen drog igång med mera Lips och Guitar hero! (stackars grannar)
Under kvällens gång åkte några hemmåt och vi andra fortsatte neråt statt det där var dans natten lång!

Söndagen var mindre kul när jag vakande upp i ett bombnedslag. Har nog aldrig sett min lägenhet så risig.. ;P Det syndes att det varit fest om man säger så.. Så söndagen ägnades mest åt städning, och lite tupplur i soffan...
Lär nog dröja innan jag orkar ha fest igen =P






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0