Emma

Dag... Måste räkna.. 8 på jullovet! Två veckor kvar. Två långa veckor.

Igår träffade jag Emma som kommit tillbaka tidigt till Karlskoga! Är glad att hon har kommit tillbaka. Mötte upp henne på busstationen där hon lämnat av Erik, och gick sedan tillbaka till internatet. Så skönt att få prata av sig lite! Behövdes.
Idag ska vi ses igen och gå på mellandagsrean i stan och luncha. Ska bli kul! Hoppas bara jag har pengar kvar efter julhelgen ;P


Nu är det bara 4 dagar kvar på det här året... Sedan blir det 2010. Vart tog 00- talet vägen egntligen? Tyckte att det var ganska nyss all hysteri om milleniumskiftet var. Jag var visserligen 12 år. 10 år sedan. Och det har nog hänt sjukt mycket under de tio åren. Men ändå. Känns konstigt att säga 10-talet. Låter konstigt.

Nu ska jag slänga i mig lite frukost och göra mig klar för en runda på stan!
Ha en jättebra dag!



Någon som har ett bra tips på hur man slutar hosta konstant??? Blir knäpp på det här..

Kommentarer
Postat av: Emma

haha, vad roligt, jag fíck en egen överskrift :D.

2010-01-07 @ 20:44:35
URL: http://emange.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0