Fixar dag

Annandag jul. Klev upp för en stund sedan efter en härlig sovmorgon!
Gårdagen var en mysig juldag. Alldeles lagom. Var först hemma hos mamma och pappa, åt mat och tittade på Sällskapsresan 2 och Surf up! På kvällen åkte vi hel till Granlunds i snöovädret för en mysig hemmakväll. Kollade på tv, åt ost och kex och bara tog de lugnt! Härligt

Idag blir mindre lugn. Idag ska vi nämligen försöka ta tag i hemmet. Måste städa, plocka i ordning, damma... och så ska jag måla en omgång till på lådan och Micke ska kakla om han har grejer hemma. Fullt upp!
Men ska bli skönt att få ordning... Har sett ut som ett bombnedslag här länge nu... Inte kul.


Ska väl försöka få ordning på datorn med om det hinns med. Vill få iordning på iTunes och lägga in lite ny musik på iPoden. Får kanske bli kvällens projekt.
På tisdag ska jag och pappa även ta tag i projektet på riktigt. Vi har ju börjat fundera lite, och pappa har fått igång det lite grann... Men ska ta en hel dag och sitta med det ordentligt. Så vi komer igång. Kan va bra när jag fått lön och allt redan!


Fick en rolig överraskning igår! Emma kommer tillbaka till Karlskoga redan idag! =) Ska bli så roligt att träffa henne igen.. Har visserligen bara gått ca 1 vecka på lovet än.. Men saknar dom redan!


Typ den enda bild jag har på datorn just nu...Får duga ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0