Nobeldag

Idag hade vi Nobel-dag i skolan. Eller ja, det är ju Nobeldagen överallt. Eller ja, de delar ut nobelpriset i alla fall idag. Anyway. På skolan har de tydligen som tradition att hålla Nobelföreläsningar denna dag. Utvalda lärare och elever klär upp sig i kostym och klänning, och presenterar de olika nobelpristagarna för övriga skolan. Fint.
Detta var jag med på. Jag, blygast och den som hatar att prata framför folk, på scenen i aulan. Jag behöver väl inte nämna att jag var hyper- nervös!?
Men det gick bra. Vi gick in på ett fint led, och jag ramlade inte. Jag höll mitt tal, och svimmade inte. Och vi gick ut igen, utan att ramla. Toppen! Så sammanfattningsvis så gick det ju riktigt bra!!
Dessutom fick vi äta i en fint uppdukad egen matsal och fick efterrätt, inte illa. Lite stolt över sig själv får man vara nu va?! =P


Imorgon är det ju innebandyturnering i skolan med. Så idag har vi tränat! Inte för vi egentligen behöver det.. vi är ju trots allt eliten ;P hehe (Kanske inte borde skryta för mycket nu ifall vi åker på dyng-spö) Roligt kommer vi nog ha i alla fall! Ska även ladda med lite Body Balance ikväll, så jag blir smidig tills imorgon..=P

Imorgon åker även Micke till Sälen med några polare. Så blir helt ensam här hemma. Men har ju lite grejer inbokade så det går nog ingen nöd på mig!!

För på lördag ska jag på Winnerbäck!!!! Hur kul är inte det då? Längtar som tusan! Såg honom förra sommaren med, och det var skitbra, så har höga förväntningar nu.
Men kan inte bli fel med honom, alla låtar är ju så bra! =) Taggad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0