Söndags seg

Söndag idag. Kändes som söndag igår. Igår var en seg dag. Somnade till och med framför en film. Och filmen var ändå bra. Illa. Men får väl skylla mig själv när jag inte lägger mig i tid ;P

Idag ser ut att bli ännu en seg dag. Har inte kommit mycket längre än till soffan. Har bara slagit in resten av julklapparna.. Men ska försöka ta mig ut till Elgiganten en sväng..
Håller även på att kopiera över filer till MyBooken, så jag kan radera all skit på datorn sen. Hoppas på att den blir snabbare sen.. För så seg som den är nu pallar jag inte med längre. Får damp på den hela tiden. 
Måste vara nått virus eller skit som ligger och drar kraft. Suck.


Bilder hade jag ju utlovat... Det kommer förhoppningsvis senare idag =) Har inte lagt in nått på datorn än. Men nu ska jag fräching up för en tur till Skolgärdet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0