CD-Arkiv

God morgon! Ännu en fredag och ny helg. Har inte mycket planer alls för denna helg, så blir en överaskning vad som kommer ske!
En sak är inbokad i alla fall, och det är en Scrapbookingkurs på lördag. Det ska bli riktgt kul! Är inte helt hundra på hur det funkar.. men det är väl när man klipper och klistrar tror jag. Ska i alla fall bli kul att testa.
Har precis lurat med Moa till stan med mig, måste framkalla lite kort som jag kan arbeta med... Och så har jag inte träffat Moa på länge!
Måste klura ut vilka skor jag kan ta... Fick världens största skavsår när jag "gin in" de nya skorna hem till pappa.. Visade vara sig en lite för lång sträcka för att gå in ett par nya skor..=P

Har som sagt börjat med kunskapsfördjupningen nu. Har beställt en bok om Scrum och läst lite på Internet och i en pdf bok. Har även börjat att återuppliva mina programmerings och databas minnen. Igår skapade jag en databas som jag fyllde med alla cd-skivor som vi har i cd-hyllan. Fyllde med Id, artist, album, år och betyg. Tog ett bra tag... har tydligen 97 skivor i den där hyllan!
Så nästa projekt blir att skapa en applikation i c# och koppla den till databasen så man kan söka på artister och albumsnamn och liknanade... Måste nog ner och leta reda på min Sql- bok i alla fall...
Jaja...Nej nu måste jag hoppa in i duschen och göra mig iordning så jag kan träffa Moa sen!

Kommentarer
Postat av: eliin

hihi joo lite ont gjorde det... fast de känns som de bränns när dom gör den. Ondare idag;S usch...

hihi pusss

2009-02-20 @ 09:18:38
URL: http://frisorelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0