Godmorgon

Onsdag idag... känns inte som onsdag.. Känns som det är onsdag imorgon. Helt förvirrad =P
Idag är det seminarium. Ska gå igenom allas projektplaner so far. Blir intressant att se hur långt alla kommit.
Måste köpa busskort idag med... Blir 1200 kronor fattigare. Inte kul... Fattar inte att det ska vara så dyrt. Borde väl vara billigt så fler vill åka buss så det blir mer miljövänligt. Humm...

Igår var jag och Micke och sa hälsade på mamma och pappa som kom hem från caribien. De var jätte bruna!! De hade haft det jättebra. Fick se massa kort, blev inte lite sugen på att åka ut och resa!
Fick även presenter från andra sidan atlanten! =) Visar en bild när jag kommer hem.

Nu ska jag göra mig klar för att åka. Ha en trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0