Gókväll!

Micke och Carro har just gått hem efter en kväll med tacos och Let's dance. Alltid lika trevligt =)
Imorgon blir det ingen sovmorgon, utan Micke ska upp och åka iväg till Sthlm med jobbet. De ska på musikal, orättvist att han får gå som inte ens gillar musikaler...=P
Själv ska jag åka och hälsa på Maria imorgon. Ska få se hennes nya lägenhet och så blir det antagligen utgång i Karlstad! Så nu måste jag komma på vad jag ska ha på mig... humm..

Idag har jag varit på Sigma på första "arbetsdagen". Gick ritkigt bra. Har börjat sätta oss in i deras metod och dokumentering, så går frammåt. På måndag ska vi tillbaka igen.
Vill ni läsa mer om hur projektet går hänvisar jag er till Projektbloggen istället.

Nu blir det sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0