Måndagkväll

Måndagen börjar närma sig sitt slut. Sitter och tittar på Design: Simon & Thomas.
Dagen har gått ganska långsamt.. Har suttir och försökt lära mig mer om Scrum, tyvärr har inte boken kommit än som jag beställt. så har mest googlat och läst lite pdf. Har ävem försökt fortsätta med cd-arkivet, men hittar inte min Sql bok någonstanns! Undrar var den kan vara...
Hoppas på att böckerna kommer innan lördag.. de måste komma innan.

Jonas och Helen kom på besök idag. Trevligt! Planerade lite inför resan.. har skrivit en packlista nu med. Hittade dock inte mina skidvantar i förådet. Kanske är i huset? Får leta igen annars. Någonstanns ska de ju vara.


På onsdag kommer mamma och hämtar mig, så ska vi åka ner till bokrean! Hoppas jag hittar nått bra, är kul att köpa böcker. Kanske kan hitta nått scrapbookinggrejs med? Till lunch ska jag möta upp Lisa och Marre, ska bli kul, länge sedan vi sågs!
En tripp till Örebro ska planeras in med... Ska köpas snowboardutrustning till Micke.

Trevlig fortsatt kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0