SCRUM

Idag börjar kunskapsfördjupningsdelen i kursen. Det innebär att vi ska läsa in oss i massa böcker om det som ska göras senare i Design & Utvecklningsdelen. Jag ska börja med att läsa om Scrum. Det är en utvecklingsmetod som vi ska använda oss av. Jag behöver även läsa in mig lite på programmeingen eftersom det var över ett år sedan jag läste det. Henric kom med ett bra tips, att skapa en databas och applikation för alla mina cd-skivor. Så det ska jag nog försöka komma igång med idag med.

Tror jag ska ta en prommenad till mamma och pappa med, och hämta upp lite grejer. Får väl ringa och kolla om de kommer vara hemma =)
Blogga lite ska jag nog med hinna med.. hihi.
Nu ska jag läsa lite scrum. Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0