Semmeldag

Sitter i soffan och ska titta på reprisen av Oscarsgalan. Har laddat upp med en jättestor mugg grönt te med vaniljsmak, mums! (upptäckte just att jag tagit en timme fel..haha. får vänta lite till!)

Idag är ju även Fettisdagen, så såklart köpte vi hem semlor och mumsade på! Köpte på konsum, tror jag ska köpa med hem från Bagarns imrogon när jag är på stan med vanlijfyllning...
Som säkert ingen har missat heller så har kronprinsessan äntligen förlovat sig med sin Daniel. Vet inte hur många gånger man läst om gissningar om det där bröllopet, och nu verkar det ju som det änrligen blir av. Tittade på presskonferansen, han verkade lite ovan med att bli utfrågad inför massa kameror..men klarade det ganska bra ändå.



vad ska jag göra nu en timme i väntan..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0