Tv-kväll

Har just tittat på finalen av Top Model 11 med en kopp grönt vanilj te =)
Tror dock jag håller på att bli sjuk... Mår inget vidare och har sjukt ont i halsen... Funderar på att bli hemma imorgon om jag inte mår bättre. Kan ju jobba hemifrån med så. Inge kul att sitta på ett företag och hosta, snörvla och känna sig helt slö. Morgondagen får utvisa hur det blir.

Måste må bättre i helgen! Har ju planerat saker.. Jag blir ju aldrig sjuk... inte ofta i alla fall (förutom när jag är bakfull =P)

Nu blir det efterlyst..
Gud va sjuka människor det finns!

Kommentarer
Postat av: elin

okey:) ja, har typ hela lovet på mig(A) men jag o erik kanske kan komma förbi en sväng i helgen? På dagen på lördag eller något?=)

2009-02-11 @ 21:40:17
URL: http://frisorelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0