tvättdag

Idag är det fredag, och jag ska snart fixa med tvätten, jippi! Men det måste ju göras.. har iaf inte så mycket tvätt då jag nyss var hemma hos mamma och tvättade en massa. Sen blir det att packa klart det som går, lite är hos mamma och pappa som jag får hämta ikväll. Får nog hämta en till bag också.. våran är redan full, och då har inte Micke packat än..



Har även fått en inköpslista som jag måste handla, lite mat och sånt. Får ta en sväng till kronhallen, måste ju köpa lite godis till resan med =)

Igår tog jag tag i mitt lilla kurs och poängproblem. Gick till Sociologiavdelningen och hämtade ut tentan först, inget direkt att vara stolt över kan jag nog påstå..=S Pratade även med studievägledaren om hur jag skulle göra nu och visade brevet jag fått från Götebrogs universitet. Hon tyckte att jag borde få mina poäng tillgodoräknade i Göteborg, så hon maialde dem för att kolla om det gick att ordna. Får hålla tummarna! Annars får jag väl kolla om jag kan skriva tentan i maj om det inte krockar med min nuvarande kurs, eller läsa en sommarkurs på 15hp. Tänker nog söka en sommarkurs i alla fall.. så får jag sen se om jag skrive tentan. Känns ju trist om hela Sociologikursen går åt skogen.. Blir ju ett halvår bortkastat för ingenting! Men får väl skylla mig själv som inte gjorde tentan vid första tillfället när jag hade det färskt i huvudet utan väntade till augusti..
Jaja, nog om detta. Det får lösa sig på ett eller annat vis.

Nu ska jag dra på en skiva och börja ordna med tvätten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0