Karlstad och Konsert

Är just hemkommen. Helgen har varit jättebra!
Igår åkte jag till Karlstad och hälsade på Maria. Kollade in hennes nya lägenhet, jättefin och stor. Åkte ner till stan för att shoppa, hittade en tröja på Monki. Sedan Bergvik och Ikea. Där inhandlades goda doftljus! Maria köpte en hel del nytt till lägenheten. Åkte sedan hem till lägenheten och softade lite, Erik lagade god mat. Sedan blev det vin och drinkar. Några kompisar till Maria och Erik kom förbi, sedan drog jag och Maria iväg till Nöjesfabriken. Där var det massa folk, dansade genom natten och drack mera drinkar =) Riktigt roligt! När det stängde tog vi en taxi tillbaka där de andra festat vidare, så där blev det efterfest. Och sedan sänggång.
Jag var inte pigg dagen efter kan man säga... Fy vad dåligt jag mådde =S Men lyckdes ta mig hem med bussen iaf...
Nu får det inte gå 3 år till nästa gång Maria!!!
(Mer bilder kommer när jag fått dem av maria)

Maria har hittat ett nytt köksbord på Ikea =P

Idag spelade Hoven Droven m fl i Bregår'n. Det var riktigt bra, de hade en väldig energi på scenen och det var rejält med röj =) Efter konserten gick jag, Mia och Jenny till Katrinedalskrogen för att äta, var länge sedan jag träffade dem också, så var riktigt trevligt!


Hoven Droven


Mia och Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0