Utmanad i bilder

Jag har blivit utmanad ännu en gång av Moa.

Reglerna: Gå in i mappen mina bilder
Gå till den sjätte mappen och välj sedan den sjätte bilden i den aktuella mappen
Släng upp bilden på bloggen och skriv något om den

Utmana sex andra personer och länka till dem,
samt tala om för dem att dom är utmanade.


Denna bild är tagen under Midnattssolsrallyt i somras. Antar att den här togs medan vi väntade på att det skulle dra igång...
Ironiskt nog är den ganska lik den bild Moa lade upp, förutom att detta är en kotte... Men jag lovar att jag följde reglerna, så det bara blev så..=P

Moa utmanar ju alla bloggare jag känner med...
så jag kör en fuling och säger att alla som läser detta ska anta utmaningen!
Skicka gärna en kommentar ni som antar, så jag kan få se de fina bilderna =)

Kommentarer
Postat av: elin

du är utmanad=) kolla min blogg!

2009-02-07 @ 16:08:32
URL: http://frisorelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0