2009

Gott nytt år & god fortsätning!

Ett nytt år har precis börjat. Nya löften och nya förhoppningar om att det nya året ska bli ännu bättre än 2008.
Har ni avlagt några nyårs löften?
Mitt nyårs löfte är att börja träna mer och vara lite hälsosammare.. Jag o Carro sa att vi skulle börja styrketräna med, så jag kanske blir lite stark någon gång,,=P Får se hur det går...

Nyårsafton var trevligt och roligt. Kl 15 gick jag hem till Carro där det var tjejmiddag. Vi var 8 tjejer som gjorde i ordning en god trerätters middag; toast-skagen, fläskfilé med potatisgratäng, bernaeissås och grönsallad och pannacotta till efterrätt. Väldigt gott!!
Efter maten blev det lite ölspel m.m. och så kom killarna förbi.
Frammåt 23 åkte jag och Micke till Erik & Elin som hade fest hemma för att fira tolv slaget. Skålade i champange och tittade på fyrverkerier. Sedan var vi kvar där ett tag och softade för att sedan ta en taxi hem.

En riktigt bra nyårsafton =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0