Bakis

Usch, mår inge vidare idag.. =S Men får skylla mig själv.
Igår vid 18 åkte jag in till Örebro, då vi skulle ta en krogrunda med klassen. Blev 9 stycken som kom + Micke som var där med en annan. Började på O'Learys. Riktigt trevligt! Blev en öl, vin och massa babbel =) Därifrån droppade en hel del av pga av barn och sånt.
Sedan drog jag, Britta, Oscar och Pasi vidare till Njuta. Där var markus värd. När det stängde gick vi över till Björnstugan. Dä blev det dans! När det stängde gick vi till MAX och åt, gott.
Bussen hem lyckades jag inte komma med, (vad hade jag trott?) så fick sova hos Britta.

Kom hem i dag vid 14... och sen var det kalas hos farfar som fyllde 80 år. Precis vad jag var sugen på.. hehe =P Men var trevligt iaf med smörgåstårta m.m. =)

Hade ju bestämt mig för att åka hem.. att man aldrig kan bete sig när man druckit lite =P

Rikigt rolig kväll i alla fall!!! Synd att typ alla slutar nu bara... =( Men Britta lova att jag skulle få komma o hälsa på henne i sthlm iaf =)


Nu blir det Sibyllamat!


Kommentarer
Postat av: eliin

vi kollade australia eller hur det stavas :) är du bakis idag sara ;) hihihi puss

2009-01-10 @ 22:36:21
URL: http://frisorelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0