Besök hos Elin

Kom hem från Elin för en liten stund sedan. Första gången jag var där, var jätte fint =) Stoor lägenhet! Elin gjorde det hon var är bäst på, nämligen klippte. Så nu har jag kort hår! Det ni =D Ovant, men är super nöjd! Eller kort och kort.. till axlarna i alla fall. Kort för mig.
Elin ska ta med mig till Sthlm nån gång, ska bli kul =) Hon hittar tydligen bra med, vilket är tur för mig som har 0 lokalsinne. Så måste jag ju upp och hälsa på henne o Erik i Västerår med!

Var i skolan idag med, känns hyffsat klar med uppsatsen nu. Bara disskusion kvar. Hoppas Å tycker samma. Imorgon är sista dagen att göra ändringar.. Ojoj. Blir att dunder kolla alla detaljer.



Kommentarer
Postat av: eliin

du är bra!

2009-01-07 @ 21:47:01
URL: http://frisorelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0