Examinerade

Nu är examinationsseminariet klart! Känns otroligt skönt... Har gått och varit nervös jätte länge för det här.
M & M var duktiga opponenter och kom med massa bra kritik. Johan var också bra och påpekade bra saker. Kändes skönt att det var just de tre som var med. Är skönt när det är folk man känner så det blir en avslappnad känsla. Och inte att nån sitter och bara klankar ner på en.

Johan sa i alla fall att vi blir godkända! Kändes underbart att höra. Kommer få vissa kompletteringar, men det får alla och uppsatsen förtjänar att få en sista tillfixning innan den ska lämnas in på riktigt.
Känns jätte skönt att veta att vi inte behöver göra om allt!
En sten föll från mina axlar =)

Nu är det bara presentationen på uppsatsen kvar på fredag. Och den ska hållas i en föreläsningssal =S kommer svimma... Jag och A ska iaf göra en Power point så vi slipper stå längts fram ensamma och babbla med 1000 ögon på oss. Så det blir nog bra det med..


Ikväll ska jag till mamma o pappa och äta Tacos! Mums! På torsdag åker de, så ska bli kul att vara där nu innan de förvinner för några veckor frammåt! Kankse ska gömma mig i en resväska!?

Kommentarer
Postat av: eliin

du är så välkommen! jag kommer komma hem :)



Skönt att ni blev godkända! pussss

2009-01-13 @ 19:05:58
URL: http://frisorelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0