Helgen nalkas

Fredag och helgen nalkas, härligt! Helgen började väl inte helt lyckat, skar mig djupt på rakhyveln på långfingret.. så nu har jag ett jättefint plåster som är orange med rosa fåglar på.. =P Får nog köpa normala plåster.. hehe

Fick däremot ett samtal från Henric som sa att vi var välkomna till Sigma på måndag! Det känns jättebra =) De var tydligen måna om att vi skulle lära oss mycket under terminens gång och att det var utbildningen i fokus, och inte som den känsln jag fick från Impera där de ville ha utbildningen som en sidogrej... Är ju ändå en utbildning vi går!
Tror det kan bli riktigt bra på Sigma i alla fall!


Snart ska jag ner på stan och fika med Carro. Blir mycket fika den här veckan =) Annars brukar de ta aslång tid mellan gångerna jag kommer ner.
 En trevllig start på helgen! Så imorgon blir det antagligen födelsedagskalas hos Micke som fyllde 22 igår. Grattis till dig =)

Trevlig helg till er alla!

Kommentarer
Postat av: moa

Jag är smart på kvällskvisten :P

2009-01-30 @ 17:48:57
URL: http://m0a.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0