Måndag, och ny vecka.

Drömmde jätte konstiga drömmar inatt... Drömmde bl a att Blondinbella dog(!). Humm... vet absolut inte varför jag drömde det.. men konstigt var det =P
Micke jobbar i Karlskoga nu mera, glad! Skönt att få träffa honom varje kväll igen, blir så trist och ensamt när har ligger ute på jobb.

Idag ska jag och min klass på besök hos Impera, ett IT-företag i Örebro. Kanske ska göra mitt projektarbete hos dem, så då har Jenny fixat så vi ska få gå dit först och kolla vad det är de vill ha gjort och så... så att vi väljer projekt som passar och som vi tycker verkar intressanta. Är ju en hel termin vi ska jobba med projektet, så då vill man ju göra nått man tycker kan vara nyttigt för framtiden. Hoppas det blir bra! Ska bli spännande...

Nu är Erik i Åre. Pratade med honom igår, det hade tagit 11 timmar att kommit fram! Längtar inte till bilresan när vi ska dit upp... Men är ju roligt när man väl är där.

Igår var jag duktig och bakade äntligen vaniljkrämsbullarna som jag tänkt baka i två veckors tid nu, men hela tiden skjutit upp. Fick lite tid när Micke var i Mickes garage. De blev faktiskt riktigt goda =) Sedan kom Micke och Carro och vi åkte och åt på Mr James. Alltid lika gott! Köpte tidningar och åkte hem till oss för att titta på film. Såg nån dålig film med jätte dålig humor... Men Micke och Micke tyckte det var kul... =P Tur att jag köpte en tidning jag kunde läsa istället!

Så, vad händer denna nya januarivecka då?

 * Ska fortsätta med boxningen, om vi får plats. Är även reserv på Body Balance på tisdag.  * Fika med Elin på nya fiket "Som hemma". * Åka och hälsa på Maria? * Fixa resten på uppsatsen.


Nu ska jag packa iordning mig och cykla ner till busstationen! Ha en trevlig dag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0