well done

Gårdagen var skön... skönt med en helt ledig dag mitt i veckan man kan göra saker för att hinna ikapp.
Hann med ganska mycket från "att göra listan"!
Dagen började med att jag skrev ihop projektidéer, sedan fixade jag med papprerna från Göteborg och CSN. Fick sedan med mig Carro ner på stan. Jag växlade in checken på banken och Carro lånade en hel bunt med böcker till sin nya kurs. Hann även med en liten runda på stan. Följde med Carro hem där vi tittade på SATC, faktiskt en bra serie... blir bättre och bättre.. var skeptisk i början.
Hann även med att måla väggen, limma boret och sortera kläderna när jag kommit hem!
Efter det tog jag kvällen frammför TV:n och gjorde manikyr + pedikyr. Lånade en bok på biblan som jag läste med... Faktiskt en bra bok; Ebba von Sydows bok om en glammigare garderob.. En del riktigt bra tipps! Fast allt ska väl inte följas slaviskt..=P
Tycker jag fick en hel del gjort! Skönt att ha sådana dagar då man får massa gjort! Fast har massa mer kvar att göra.. får bli en annan dag =)

Kommentarer
Postat av: eliin

jo jag har funderat på vad jag vill ha :) jag ska sätta i lockigt löshår oså ska jag ha det ungefär som bild 2.. det ska hänga i bak i alla fall:)

2009-01-23 @ 09:11:42
URL: http://frisorelin.blogg.se/
Postat av: moa

Nu kör jag en såndär små töntig grej, så jag har utmanat dig i min blogg :)

2009-01-23 @ 21:34:49
URL: http://m0a.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0