Erdbeere

Ok, nu har de varit lite dålig update här.
Första veckan med jobb har gått bra. Heidi har lärt mig allt hon kan, så nu ska jag nog vara redo för att jobba själv!
Och nu är första helgen över och en ny arbetsvecka väntar. Spännande(?)

I fredags efter jobbet hade Micke köpt med jordgubbar, det är så gott! Invigde chocklad-fonduen som vi fick när vi flyttade in, och doppade jordgubbar i chocklad, riktigt mumsigt!!
Blev även över till jordgubbar med glass till igår!
Och när jag var hemma hos mamma o pappa i fredags fick jag en skål med deras egna jordgubbar, det är de godaste!!



Har fått upp nya lampan i köket som jag köpte på Ikea sist. Personeligen tycker jag att den är jättesnygg, men det råder det delade åsikter om. Micke jublade inte direkt när han såg vad jag köpt... ;P


Ris eller ros??

Kommentarer
Postat av: Moa

Jaha var det den du mena. Den är faktiskt ganska snygg. :P

2009-07-05 @ 19:59:37
URL: http://m0a.blogg.se/
Postat av: Mia

har en sån jag med, riktigt snygg. haha tycker inte micke heller om den! Det gör inte jimmy heller :P

2009-07-10 @ 23:47:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0