Muterade Hundkex

Jag har hittat muterade hundkex utanför Alfred Nobels museum. Dessa cyklar jag förbi varje dag från jobbet. Madde tycker jag är knäpp som tror de är muterade, men har ni sett sådanna stora hundkex förr?? ;P
De är ju säkert över två meter höga, jämför med bilen!
Jag tror det är Björkborn som muterar växter i alla fall.. he he he





Jobbet går förövrigt bra. Mycket roligare att jobba med Madde än själv. Efter den här veckan har jag bara en och en halv vecka kvar om jag har tur att få ledigt för Putte. Hoppas!
Idag ville jag gå på Harry Potter med Micke, men var slutsålt! Ska försöka ringa o se om det finns platser imorgon istället... Vill ju se! Ska se om Micke vill gå imorgon =) Kan va kul eftersom vi inte kommer ses i helgen.
Kanske ska gå ner till Konsm och handla lite, och hämta ut ett paket som kommit som jag är lite fundersam om vad det kan vara.. nyfiken!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha ja man vet ju aldrig vad björkborn sysslar me ;P.. Låter helt super!, hoppas du får ledigt till putte :D kram

2009-07-15 @ 16:47:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0