Höstkollektioner ute nu

Sitter och tittar in H&M:s höstkollektion, finns hur mycket snyggt som helst! Vill nog ha det mesta där i... Och nu när det regnar ute får man lite höstkänsla och vill dra på sig mysiga stickade koftor. Sen tänker jag på att det bara är juli än.. och då känns det lite fel att köpa sånt.. Kollade även in rean på hemsidan, fanns en hel del snyggt där med! Kanske ska passa på att shoppa lite där innan allt tar slut.
Ska nog beställa lite ut Jotex katalogen som kom häromdagen. Jag vill ha ljusgröna kuddfodral och en matchande filt till, så jag kan få upp mina sommargardiner nån gång ;P Äch, grönt är ju fint jämt så!


Var med mamma på stan i tisdags, hittade äntligen en vit tavellist på Svenska Hem! Så nu ska jag bara fixa en tavla och lite bokstäver! Köpte även massa gulliga Hello Kitty saker till Linn som fyllde i helgen! =) Köpte för övrigt en jättefin dörrmatta jag tänkte ha i trappuppgången. Jag kom hem, klippte bort allt skräp och la den utanför dörren - Dörren gick inte att stänga!! Då var dörrmattshelvetet för hög! Gissa om jag blev sur. Så nu ligger den på balkongen istället...

 

Vad ska jag skriva?


Micke höll på att slänga hela lägenheten genom fönstret igår, om det hade gått. Taklampan i vardagsrummet ramlade nämligen ner, eller rättare sagt, fästet lossnade så den hängde bara i sladdarna. Undrar hur länge den hängt så utan att vi märkt... Funderar på om den lossnade när grannarna lekte Bumbibjörnarna där uppe?


Läste att Emma ska sluta som skådespelerska efter Harry Potter filmerna, synd, tycker hon är bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0