Första doppet i sjön!


Igår efter jobbet (för de som jobbade) åkte jag, Micke, Carro och Micke till Carros stuga för att bada och sola. Det var jättehärligt väder, solen sken och det var jättevarmt! Blev till och med ett dopp i sjön. Kan erkänna att det var ruggigt kallt, men när jag väl kom i (efter väääldigt lång tid) så var det riktigt skönt. Har dock fått ont i halsen idag, vilket jag gissar på beror på badningen..
Micke o Micke hittade en kanot som de tvättade av och var tvugna att testa. Först testade de lite om den inte läckte, vilket den inte gjorde, sedan drog de iväg långt ut på möckeln och hittade en ö vi tydligen ska tälta på någon varm helg.


Ikväll är det fest i Karlskoga; Karlskoga Festen!
Det är några artister som kommer spela i Ekmansdalen, så dit blir det nog en sväng förbi ikväll.

Var på säkerhetsmöte på Björkborn imorse. Jag ska städa där i sommar. Verkar lite halvläskigt.. massa farliga pulver, sprängämnen och annat. Så ska få ha på mig specialkläder; skyddsglasögon, skor med stålhetta, flamsäkra kläder. Kommer bli super snygg ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0