KarlskogaFesten

I onsdags var det fest i Karlskoga. Dagen började med att jag och Carro lunchade på stan och små-shoppade lite. Sedan blev det hem för att göra sig iordning inför kvällen. Gick ner med killarna till "Som hemma" och tog en cider. Sedan letade jag och Carro upp hennes föräldrar som satt i slänten i Ekmansdalen och lyssnade på Sten & Stanley. De hade med picnic med vin, ost, kex, melon och vindruvor, mys! Var jättevarmt så var härligt att sitta på en filt i slänten och lyssna på musik och titta på folk.
Måste berätta dagens roligaste!
Jag skulle köpa wok, så jag och Carro gick till bankomaten för att ta ut pengar. När jag står och knappar in på bankomaten hör jag att en kille börjar prata bakom mig. Tänker för mig själv att de är väl nån kille som raggar på Carro..

Kille - Är det någon som ska spela nu?
Carro - Ja, the Boppers tror jag...
K - Har de börjat än?
C - Nej.. tror inte det...
tyst en stund...
C - Jag känner igen dig...(funderar)
tyst...
Jag vänder mig om av nyfikenhet av vem det är hon känner igen.
Jag - Det är ju Idol-Lars!!!
Carro - Ja just, det är de ju!
Lars står och småler..

Sedan står vi och pratar en liten stund om det var mycket folk när han spelade, om vad vi skulle göra nu m.m. och sedan önskade han oss en trevlig kväll.
Lite små-kul konversation... undrar vem av oss han tyckte var lustigast; jag som häver ur mig Idol-Lars det första jag säger, eller Carro som inte kände igen honom ;P hahahahha
Jaja.. vi kommer nog aldrig träffa honom igen i alla fall.



Igår åkte jag och mamma till Örebro, Marieberg tillsammans för en dags shopping. Var en jätterolig dag, avverkade Ikea, Skopunkten och hela Marieberg och åt jättegod lunch på ett fik. Handlade massa "bra ha" saker på Ikea, bl a en ny taklampa, servetter, galgar, glas m.m... Sen blev det även ett par skor, en klänning och några toppar + solglasögon.
När vi kom hem blev det fika hemma i huset, och senare middag. Riktigt trevligt med lite tid hemma hos familjen!


Nu blir det lite städning och ikväll grillning hos Granlunds!
Ha en bra dag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0