Sjung om studentens lyckliga dagar...

God morgon! Eller förmiddag kanske... När börjar egettligen förmiddagen?
Jaja... i dag är det den stora dagen för alla födda 90' i Karlskoga. Nämligen studenten!
Klockan 14.00 går de ut på Bergslag, så då ska jag vara på plats. Ann kommer hit vid ett så ska vi ta sällskap dit bort.
Elin tar ju nämligen studenten från Friörlinjen för er som missat det!!

Tyvärr är vädret just nu mulet, grått och trist. Antagligen kallt också... Tycker så synd om dem! Det ska vara sol på studenten... så är det bara! Så nu får det skynda sig att skina upp!

Måste planera in min dag med.. ställde faktiskt klockan på 9.00 så jag skulle ha tid till allt... O så hamnade jag vid datorn tills nu... =S Bra Sara! not.
Jag ska duscha, äta frukost och lunch.... så tänkte jag gå bort till Ekeby blommor och köpa en blomma... Det borde jag väl fixa på tre timmar? Blir kanske bara en pytte frukost så jag orkar äta lunch sen...?  O så välja vad jag ska ha på mig och gör mig respektabel. Sen vid 16.00 ska jag bort till Elin där det blir mat! Ska bli en riktigt rolig dag faktiskt! Ne,j bäst att jag sätter fart!
Ha en jättebra dag alla! Och Grattis alla som tar studenten!!
Vi ses på bergslag vid 14!


Jag på min student för 3(!) år sedan!


Lisa och Moa, oh vad roligt det var!!

Kommentarer
Postat av: Lisa

ååh studenten var verkligen såå kul..=) en av dem bästa dagarna :D de senaste fyra åren har det ju ändå varit bra väder synd att de va dåligt väder i år, tyckte synd om dem juu :P

2009-06-10 @ 21:15:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0