Ut med båten

Igår kom sommaren tillbaka! Micke hade tagit ledigt, så vi bestämde oss för att låna Mickes pappas båt och åka ut för att fika och sola. Det var jätteskönt! Vattnet var dock kallt, så blev inget badande. Men bättrade på brännan i alla fall!

Kom på att jag inte sagt nått om Midsommar... Vi var hemma hos Linda och Daniel med Pär, Catrine, Madde, Mattias och alla barnen. Byggde midsommarstång, plockade blommor och klädde stången. Åt massa god mat i flera omgångar och sjöng snappsvisor. Det var en riktigt trevlig och lyckad dag, och till och med vädret sken upp och var fint!
Ska få bilder av Linda någon dag, då jag glömde min kamera hemma.

Sista lediga veckan nu innan sommarjobbet drar igång. Vilken tur att vädret blev bra, skulle inte kännts bra att börja jobba på första solveckan. Sen blir det jobb fram till Pip. Ska bli lite skönt att komma in i någon slags rytm igen.. och få något att göra.
Nu ska jag ta tag i tvätten, så får det bli balkongen mellan varven =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0