Studenten '09

Denna toppentjej tog studenten igår! Grattis Elin!!



Vid halv två gick jag och Ann till Bergslagsskolan för att möta upp mamma, Erik, Carro och Elins släckt. Två sprang alla studenter ut på skolgården, släppte upp ballonger och sjöng för fulla halsar, för att sedan rusa ut i publikhavet för att leta efter sina. Älskar att se alla som är så glada, det bara sprutar glädje om alla studenter!
Efter en hel del letande hittade vi även Johan, Martin hittade vi på vagnen. Efter utdelning av blommor, gosedjur och kramar bar det av ner på stan för at se vagnarna. Erik och jag åkte sedan hem och gjorde oss klara för alla studentstopp. Första anhalt var hos Martin, hann med en fördrink, sedan iväg till stopp nr 2 hos Johan. Där han vi med få en fördrink, se lite paketöppning, och sedan iväg igen.
Sista stoppet var hos Elin där mat väntade! Var en jättegod buffé med massa smaskigheter, till efterrätt bjöds det på kaffe, likör och tre stora jordgubbstårtor! Festen fortsatte hela kvällen, och frisörelever droppade in efter hand. Kvällen bestod av vin, likörer, öl, jordnötter och massa massa allsång!
Var en riktigt trevlig kväll!!
När studenterna gick till statt gick jag och Micke hem.. och stackarn fick gå upp till jobbet idag! Vilket jag är riktigt glad för att jag slapp....


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha ojojoj :) härliga bilder du ;)

2009-06-12 @ 20:58:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0