Kort dag på "jobbet"

Idag var jag och Henric tillbaka på Sigma. Kan inte påstå att det gick bra.. När vi kom dit var hela det trådlösa nätverket nerlagt, så ingen av oss kom in på deras nätverk. Det försvårade hela dagens arbete. Vi började fundera lite på hur databasen skulle läggas upp, och jag började testa lite i SQL och Visual studio. Såklart gick inte det heller bra, det gick inte att koppla databasen till visual studio pga Vista, o inte kunde jag söka efter hur man gjorde eftersom vi inte hade Internet, lyckat värre...
Eftersom vi fick 0 gjort så belsutade vi att åka hem istället och fortsätta imorgon. Så, nu är jag hemma....=)


Har börjat lyssna på bok nr 4 (sista boken) i Twilight-serien. Oj vad bra! och ni kan aldrig gissa vad som händer =D
Oh vad jag längtar till att se det här på film... Den MÅSTE komma på film med!
Ska ta en prommenad till blomsteraffären, självklart ska jag lyssna på prommenaden!

Ikväll blir det först träning med Carro, aerobic. Sedan blir det bio med Linda. Vi ska se Män som hatar kvinnor! Hoppas jag inte har för höga förväntningar på den filmen bara.
Nej nu ska jag dammsuga och sedan traska iväg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0