Måndag

Äntligen är måndagen slut... hatar måndagar. Så jobbigt att gå upp efter en helg med sovmorgon.
Helgen var jättehärlig! Så lugn och skön.
Fredagen spenderades mestadels i soffan. Jag och Micke åt god mat och tittade på Let's Dance finalen. Riktigt bra va den! De är så duktiga! =)
På lördagen åkte vi in till Marieberg en sväng. Micke lämnade in XBoxet som gått sönder och sen blev det en shoppingrunda, hittade en svart flätat skärp och ett par grå "jeans-leggins". De är supersköna! Blev dock inte så mycket shopping.. Micke är ju inte ett direkt fan av att gå i affärer.. =P haha
Sedan blev de "taco-mys" ;P Tittade på film och åt ost och kex. Hann även med att släcka alla lampor en timme! Mys
Två mysiga hemma kvällar.. skönt att bara vara hemma en helg.

Söndagen var det rep i Valsverket inför Carmina Burana. Jag hade såklart missat sommartiden och kom en timme sent ;P haha! Men annars gick det bra! Sen blev det lite TV-spel hemma hos Micke och Carro, så lite sociala var vi i alla fal!


Idag var vi tillbaka på Sigma, imorgon har jag anställningsintervju där... Har precis skrivit klart mitt personliga brev. Tycker sånt där är så svårt. Gillar inte att "sälja" mig själv... Får hoppas de går bra, har ju pratat en hel del med Peter innan i alla fall, så det känns ju bra.
Ringde till Ola idag med, han var inte chef längre så skulle få numret till nån annan. Men de hade inte spec mycket jobb nu tyvärr... Inga bra tider att bli klar med skolan.


Har i alla fall lite att se fram emot!
Den 9 maj ska jag och Elin åka till Stockholm för att shoppa! Ska bli superkul! Har pratat om de länge, så ska bli kul att komma iväg.
Och den 30 maj ska jag, micke, mamma, pappa , erik och elin åka till Göteborg! Det är Speedway VM, så ska titta på det, bo på hotell och shoppa såklart! =D Så maj längtar jag till!
Så är det bara att hoppas att jag får nått jobb med..

Nu blir det CSI!

Kommentarer
Postat av: moa

Lycka till idag :)

2009-03-31 @ 08:12:10
URL: http://m0a.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0