Vardagen

Nu har vardagen börjat igen efter lite semester. Träffade Henric idag och fixade inför lektionen imorgon. Vi ska lära ut Scrum till våra klasskompisar. usch.. gillar inte sånt. Men är som tur var en liten klass. Sen är det tillbaka till Sigma för att sätta fart på projektet, känns avlägset nu... var ju tre veckor sedan vi släppte det inför kunskapsfördjupningen. Hoppas man kommer in i de snabbt igen. Fasar dock för programmeringen! Var över ett år sedan jag programmerade senast, minns typ inget. Hoppas det inte ligger alltför långt bak i huvudet.


Jag har härmed gått emot mina principer vad gäller bilder på Facebook. Anledninen är att de backat vad gäller ägandet av dina bilder, så nu är det fritt fram för att ladda upp bilder där.. eller ja, det är ju fortfarande Internet vi pratar om så tänker väl inte lägga upp vad som helst.


Ikväll blir det mys framför TV:n. Kanske ska läsa lite med... det vankas krig i boken, spännande spännande! Har även fått upp ögonen för ljudböcker! Trodde det skulle vara jobbigt att lyssna på och svårt att koncentrera sig. Men det visade sig vara jättebra! Jag har alla fyra Twilight böckerna på iPoden, och gillar verkligen att lyssna. Jag kan diska, laga mat, stryka eller vad som helst samtidigt som jag lyssnar, perfekt! Det är inte ens svårt att lyssna även fast det är på engelska, så borde vara ännu lättare med svenska ljudböcker. Någon jag rekommenderar er att testa!


Sötaste och coolaste! haha
Tänk, snälla!

Nu ska jag läsa igenom vad jag ska prata om imorgon, trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0