Bio - igen

Ikväll ska jag spela inebandy med Folkisarna, ska bli skönt med träning. Har inte tränat på 1,5 vecka! Inte bra... Men imorgon ska jag på Body Balance med, så då kan jag boka in lite pass.

Idag hade vi redovisning på våra skoltidningsprojekt. Alla "bidrag" var riktigt bra! Så kanske får bli en blandning av allihopa?! Nu har vi i alla fall fått lite bra feedback på dem.
Har även lämnat in våran uppgift om hur vår drömdator skulle se ut. Vi fick plocka ihop en komplett dator med kringutrustning. Själva datorn utrustade vi med 2 TB hd, 16 mg minne, två grafikkort och lite annat bra och dyrt. Vet inte riktigt vad Mattias menade med kringutrustning, men jag och Anna plockade på oss både multiskrivare, ritskärm, systemkamera, ljusskärmar och lite annat smått och gott! =P
Slutsumman blev ca 208 000 kronor! Skulle inte tacka nej till den inköpslistan... !


Jag är nog lite nördig trots allt. Jag erkänner.
Ska gå på bio på fredag med Lisa och Marre. På en film jag redan sett. Ja, det är nog lite nördigt. Men skyller på att jag vill träffa tjejerna =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0