Nattvisning

Nattivisningen i torsdags var jättebra! Biosalongen var full med 98% tjejer. Behöver kanske inte säga att det gick ett sus genom publiken när Edward Cullen visade sig på skärmen första gången!?  Eller när Jacob Black visade upp sin nytränade kropp?
Läste i aftonbladet att New Moon inte fått bra recentioner, men personligen tycker jag den var bättre än Twilight. Mycket snygga bilder och landskap, roliga dialoger, spänning, sorg och kärlek. Dock såg första vargen lite halv b ut.. men resten av vargarna var riktigt bra gjorda. För att citera Emma: " Första vargen såg ut som en blandning av en hund, varg, katt och gris..." (Med reservation för ihopblandning av djuren hon nämde. 100% säker på att gris var med i alla fall.) Men helhetligt sett var det en riktigt bra film..!
Filmen rekommenderas varmt!!



På fredag morgon var jag fullständigt död. När jag vaknade funderade jag seriöst på att skita i skolan och sova istället. Men så tänkte jag på Carro som började praktiken kl. 7 och gick upp halv 6. Jag fick i alla fall sova till halv åtta.. vilket blev ca 4 timmars sömn..
Hela skoldagen kände jag mig som en zombie som var full. Så när jag kom hem däckade jag ihop i sängen direkt!

I går var det Micke och Daniels tur att bjuda på mat. De bjöd på tapas. Åtta rätter hade de lagat ihop under fyra timmar. Så duktiga så! Och allt blev väldigt gott =)
Nästa matdag fundera jag och Linda på om vi vågar oss på att göra sushi...



Ikväll ska jag hem till mamma och pappa och äta. Erik är hemma, så ska umgås lite med lillebror =) Senare på kvällen ska jag till Moa som fyller 22, och ska hålla i fest med hårdrockstema. Så får se vad jag kan hitta för hårdrockigt i garderoben...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0