november

Märks att det blivit november... regnet slår emot rutorna, allt är grått och färglöst. Den fina hösten är över. Kvar är den trista hösten. Nu får vi vänta tills snön kommer innan det blir ljust igen.
Höstlovet är slut och skolan drog igång idag igen. Roligt att träffa alla igen!
Lovet har varit bra... blev dock inte mycket vila, utan det var fullt upp mest hela tiden. Men det var bara roligt! Måndagen var visserligen ganska lugn.. var hemma och scannade in barndomskort, men sen drog det igång med träning av olika slag på Davids, shopping inför Halloween, stavgång med mamma, bio, barnvakt... ja lite allt möjligt! =)

I lördags åkte jag och Erik till gravarna och tände ljus, sen släppte han av mig hos Linda och vi började göra iordning för festen. Hela festen blev jättelyckad! Alla var utklädda och var supersnygga, Micke höll i en rolig tävling, och nästan alla utförde sina uppdrag... riktigt roligt!!
Exempel på uppdrag var att Erik frågade alla om de hade Lepsyl, Micke P stretchade sina vader mitt under samtal, Linda tyckte allt var fantastiskt och Micke uttryckte sig ofta "Inte för att skryta med..."
Tråkigt nog fick vi lite återbud samma dag... men vi som var där hade riktigt kul ändå! Lovar att lägga upp bilder.



På lördag och söndag ska kso ha konsert. Var och övade idag... av någon anledning fick jag byta stämma för att jämna ut stämmorna. Så idag spelade jag det för första gången. Nämde jag att det är konsert om fem dagar?? Lycka till till mig.

Nej nu blir det att hoppa i sängen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0