Hektisk vecka

Tisdag, och det är en hektisk vecka som väntar. Inget jobbigt hektiskt som tur var, utan bara roliga saker. Igår var det rep med kso, gick riktigt bra, och var kul att vara med igen. Idag är det rep inför Barngalan som hålls imorgon. Får hoppas de samlar ihop massa pengar!
Och på torsdag får vi se om de blir Body Balance (troligtvis inte när jag är på reservplats 10...), det blir i alla fall innebandy i skolan. De har tjatat massa, så nu får jag väl ställa upp och va med ;P Tror faktiskt jag ska försöka vara med en gång i veckan. Är ju både bra och rolig träning! Och så på fredag ska jag först hämta Linn efter skolan, och sen åker vi iväg till Åsen över helgen! Ska bli mysigt att åka dit, vara ute i skogen och bada tunna =)


Idag har jag vunnit 4 fikan! Allt tack vare snögubben =D



Nu ska jag iväg och möta Mia i mörkret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0