Helg i Västerås

I helgen åkte jag, Micke, Carro och Micke P till Västerås för att hälsa på Erik och Elin.
Helgen var jättebra på alla vis! Kul att umgås med dem igen, ses ju inte så jätteofta längre tyvärr..
När vi kom upp bjöds det på tacos, sedan kom Mimmi och Rickard och vi kollade lite idol och tjattrade. Senare gick vi vidare till en bar, stannade dock inte jättelänge då alla var sega efter en lång fredag.
Lördagen var shoppingdag. Elin visade oss runt i centrum, och vi mötte sen upp killarna för lunch på en thairestaurang. På kvällen blev det bowling! Banan var dock lite konstig, ibland fick man starta med endast två käglor... Säkert därför jag kom sist! ;P Fick i alla fall spela 20 minuter extra. När vi spelat klart gick vi hemmåt för en poker omgång.
Söndagen var ganska seg till en början. När vi väl kom igång åkte Elin och jobbade och vi andra åkte ut till Erikslund och kollade runt. Sen åkte vi till Elins salong för att bli fina i håret!
Och så fina vi blev! =) Jag är numera kopparröd med lugg, och Carro är brunett! Supernöjda båda två, tusen tack Elin!

Får se till att det inte dröjer ett år till innan jag åker dit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0