inredning

Uttråkad? Jag? nejdå.. här kommer bara tredje inlägget på...5 minuter.

I alla fall. Jag hade ju specialbeställt en tavla av Emelies mamma att ha i sovrummet över sängen. Köpte en vit tavelram som jag ställt den på. Sen har jag haft lite funderingar på vad jag ska ha bredvid. Så nu ser det ut så här. Så får vi se om jag kommer på nått bättre senare.. eller om det får vara så =)

Är du också intresserade av en specialgjord tavla så säljer hon dem på OJOJOJ i Karlskoga.
Finns även förgjorda om du inte har fanatsi att komma på själv vad det ska stå!




Vill även visa mina fina citroner jag köpt! Tycker det är så snyggt när det ligger citroner eller annan frukt framme i en skål i köket. Därimot har frukter hos mig en tendens att ruttna innan de hinner bli uppätna. Så.. jag har helt enkelt köpt citroner i plast! Riktigt nöjd med dessa, de ser faktiskt väldigt äkta ut!
Ett tips till alla som inte orkar köpa färska citroner jämt. =)


Kommentarer
Postat av: Sweet Atti

Tjuisgt :D tack tack :)

2009-10-24 @ 10:47:38
URL: http://sweetatti.blogg.se/
Postat av: Sweet Atti

Tjuisgt :D tack tack :)

2009-10-24 @ 10:47:46
URL: http://sweetatti.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Snygga!

Vart hittar man sådana fina citoner i plast?

2010-06-20 @ 22:44:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0