Tips!

Söndagar kommer härdanefter se lite annorlunda ut. (I alla fall hoppas jag det) Har nämligen varit på dans aerobic idag. Lite klurigt att hänga med på alla steg, men roligt! Och svettig blev man. Så förhoppningen är att komma iväg så många söndagar som möjligt. Har fixat årskort nu med, så nu får jag ta mig i kragen och träna ofta!

Den grekiska middagen blev föresten riktgt lyckad. Dock kan jag inte rekommendera gekiskt vin... Men maten var jättegod!


Jag skulle behöva lite hjälp. Jag ska på halloweenfest och vi har bestämt att alla måste klä ut sig. Så frågan är; Vad ska jag klä ut mig till??? Skulle vara jättesnällt om jag kunde få lite tips =)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Vart tränar du då:-)?

2009-10-05 @ 23:01:05
Postat av: Mimmi

Å jag kan ge dig en massa tips! Hur långt vill du gå ;) ?

2009-10-06 @ 02:01:50
URL: http://mejmej.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Så - vad mycket beror på är pengar.. tråkigt nog.

Du har säkert en massa svart smink hemma. Lätt och busigt att måla sig till häxa. [ruffsa håret - spraya massa, buskiga ögonbryn eller om du ska vara snygg bara en massa sotiga ögon] - Hulken! köp grön scensmink och måla ut muskler på armar och galet grön i ansiktet. Eller var vampyr - alldeles vit med svarta eller röda kläder. Djärvul med rött ansikte, svans och horn. kan också göras snygg eller läskig. Sen kan man vara en pumpabonde! Men då ska du ha hängslen och hö och bära runt på en pumpa ^^, Googla bland bilder och få mer idéer. :) hihi..*

2009-10-06 @ 18:37:13
URL: http://mejmej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0